Subject: 11137 km 0,38 ja km 0,30 ristumiskohtade projekt Aasamäe tee 1
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 14 Jun 2024 10:21:11 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks. Vormistame uue tööna - Aasamäe tee 1 kinnistu 
mahasõidud 11137 km 0,30 ja 0,38.

Tervitades

Merike

From: Veiko Veerpalu <[email-masked]>
Sent: Friday, June 14, 2024 9:56 AM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: RE: 11137 km 0,47 ja km 0,54 ristumiskohtade ehitsmise leping 
Aasamäe tee 1

Tere Merike.

Vastavalt allolevale koostasime projekti.

Siin siis logistika selline, et vilja autod käivad enne ja peale laos 
käimist teisel platsil olevast kaalumajast läbi.

Seepärast selline ringi sõitmine.

Heade soovidega,

| Veiko Veerpalu

+372 555 10625

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Lelle 24-64 (15.korrus), Tallinn

 <https://tmodel.ee/>  <https://www.facebook.com/tmodel.ee> 
<https://goo.gl/maps/LB473nepcXijv5FX8>

From: Merike Joonsaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 30. mai 2024 07:42
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: FW: 11137 km 0,47 ja km 0,54 ristumiskohtade ehitsmise leping 
Aasamäe tee 1

Tere.

Transpordiameti seisukoht on, et Teie poolt viidatud mahasõitude (skeem 
manuses) ümberehitamise projekti koostamiseks saab aluseks võtta 10.10.2023 
kirjaga nr 7.1-1/23/20000-2 väljastatud projekteerimistingimused. 
Projekteerimistingimuste alusel tuleb koostada teeprojekt, mis esitada 
Transpordiametile kooskõlastamiseks ja lepingu sõlmimiseks. Leping annab 
huvitatud isikule õiguse ehitustöödeks riigitee alusel maal. Muidu on 
tegemist ebaseadusliku ehitustegevusega.

Mahasõidud vajavad korrigeerimist, kuna mahasõitude geomeetria ei vasta 
nõuetele.

Ühtlasi informeerime, et peale mahasõitude rekonstrueerimist tuleb kohale 
kutsuda Transpordiameti esindaja mahasõitude üleandmiseks.

   Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Jaanus Kalev <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, May 28, 2024 4:17 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: 11137 km 0,47 ja km 0,54 ristumiskohtade ehitsmise leping 
Aasamäe tee 1

Tere,

Alustasime Aasamäe tee mahasõitude rekonstrueerimisega. Vaatasime ka samal 
kinnistul asuva laohoone juurde viivaid mahasõite.

Plaanil värvisin punase ringiga. Aja jooksul on need ära vajunud ja laiaks 
sõidetud, st. pöörded toimuvad juba mullapinnasel.

Kas oleks võimalik samade projekteerimistingimustega nagu me oleme kokku 
leppinud Aasamäe tee1 puhul lahendada kõnealused mahasõidud.

    Lugupidamisega,

     Jaanus Kalev

     TÜ Alvar MÜ

    +3725147810

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: teisipäev, 5. detsember 2023 16:33
To: tulundusühistu Alvar MÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: 11137 km 0,47 ja km 0,54 ristumiskohtade ehitsmise leping Aasamäe 
tee 1

Lp huvitatud isik!

Pealkiri: Ristumiskohtade ehitamise leping Aasamäe tee 1 kinnistul, 11137 km 
0,47 ja km 0,54
Registreerimise kuupäev: 05.12.2023
Registreerimise number: 7.1-1/23/25085-1.

Vastuseks Teie ristumiskoha ehitamise taotlusele edastame Teile ristumiskoha 
ehitamise lepingu koos lisadega.

Lepingu poolteks on Transpordiamet ja huvitatud isik. Käesoleva lepinguga 
annab Transpordiamet Teile kui ristumiskoha ehitamisest huvitatud isikule 
nõusoleku riigile kuuluval kinnisasjal ehitustööde teostamiseks vastavalt 
lepingus fikseeritud projektile. Transpordiamet loeb projekti 
kooskõlastatuks.

Ehitustööde teostajal peab olema EhS kohane pädevus ja mahasõidu rajamisel 
peab järgima lepingus toodud nõudeid ja tingimusi.

Leping jõustub pärast mõlema osapoole poolt allkirjastamist ning kehtib 
lepinguliste kohustuste täitmiseni. Palume leping allkirjastada ja 
Transpordiametile tagastada aadressil [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> . Leping annab õiguse ehitada 
ristumiskoht lepingus toodud tingimustel 5 aasta jooksul.

Hiljemalt 10 päeva enne ehitustööde algust palume täita lepingu lisa 2 – 
ehitamise alustamise teatise vorm ning edastada Transpordiametile 
([email-masked]). Tööde lõpetamisest palume Transpordiametit kohe 
informeerida ([email-masked]) ja kutsuda kohale Transpordiameti 
esindaja tööde vastuvõtmiseks riigitee aluse maa osas.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar
peaspetsialist
58627078

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>